martes, 5 de marzo de 2024

3. hitoa: “Bezeroari” merkataritza-komunikaziorako plana ematea eta “saltzea” (entrega: apirilak 10)


GARRANTZITSUA PLANA ENTREGATZEKO: Ikerketa lan praktikoaren dokumentuan aurkezteko, bi gauza egin behar dira:

1. Taldeak ikertu diren atalak eta alderdiak egituratu eta argudiatu behar ditu, bai eta erabilitako metodologiak komentatu ere. PLANEAN EZ DA IKERKETAREN GARAPENA ENTREGATZEN.

2. AMIA aurkeztean, datuak ohiko matrize batean erakutsiko dira, garrantziaren arabera sailkatuta eta, ondoren, horietako bakoitzerako erabilitako informazio-iturriak eta/edo metodologiak azalduko dira. Informazio-iturriak oin-oharrekoen bidez aipatu behar dira AMIA azaltzen denean. AMIAren punturen batean azaldu nahi den informazio-iturririk edo metodologiarik badago, planaren eranskinetan gehitu daiteke azalpena.

Gure lan praktikoan, planaren ikerketa ikerketa-arloen lehenengo aurkezpenean eta arrazoiketan oinarrituko dugu eta, batez ere, AMIAko ondorio edo datuen aurkezpen zehatz baten bidez, ikerketa-metodo eta informazio-iturriei buruzko azalpenarekin. Erabakiak hartzeko balio ez duten datuak baztertzen ikasi behar da.

No hay comentarios:

Publicar un comentario