-Lana beste
taldeari eman behar zaio, irakasleari eman eta 24 orduko epean gehienez.
-Taldearen
scrumasterrak berehala jakinarazi behar dio irakasleari lana jaso duela,
josebauni@gmail.com posta elektronikoaren bidez (idatzi asuntoan informazioa
ematen duen agentzia).
-Irakasleak merkataritza-komunikaziorako
planaren teoria azaldu duen heinean, aurreko ikasturtetan izandako ohiko akats
larrienak nabarmendu ditu, bai eta proposamenari kalitatea eta sinesgarritasuna
emateko planaren alderdi garrantzitsuak ere. Iruzkin horiek oso lagungarriak
dira hito hau egiteko. Eta oso funtzionalak izango litzateke, irakasleak behin
eta berriz gomendatu duen bezala.
-Metodologia
sinplea da:
1.
Komunikazio komertzialaren plana arretaz irakurtzea.
2. Akats
garrantzitsuenak ikasgelan ikusi den teoriaren arabera identifikatzea.
3.
Garrantziaren arabera ordenatzea, praktikaren eta teoriaren prestakuntza
esperientziari esker taldeak lortutako ezagutzaren arabera. Hitoak taldearen
ezagutza hori erakutsi behar du.
4.
Identifikatutako akatsak argumentatzeko prestakuntza-diskurtsoa egitea,
bideorako denborak duen mugarekin (15 minutu). Akatsak
garrantzitsuenetik garrantzi txikienera aurkeztea. Gutxienez 10 akats edo
aplikazio oker identifikatu behar dira. Egoki argumentatu behar dira.
-Talderen batek hitoa egiteko irizpide, argudio edo metodologia bat erabiltzen badu, ezin du beste batekin partekatu, talde bakoitzak bere azterketa, gogoetak eta argudioak egin behar baititu. Ezin da kopiatu beste ekipo bateko lanaren alderdirik. Kontuz ibili talderen batek beste bati zerbait kopiatzen, bi taldeek zati praktikoa suspendituko baitute.
- Ebaluazioa
amaitzeko, planaren argumentazio kualitatibo OSOA egin behar da, aurkitutako
arazoen kopurua eta garrantzia kontuan hartuta, merkataritza-komunikazioko
gainerako planaren kalitatearekin batera.
-Hito
honetan plana egin duen taldeari zuzentzen zaio bideoaren
prestakuntza-hitzaldia. Ezarritako denbora-mugarekin hitz egin behar da talde
horrentzat.
-Hito honek
azterketa egiteko teoria ikasteko prozesuari laguntzen dio. Asignaturaren
ezagutza berrikusi behar da, iritziak emateko eta iritzi horiek irizpide
egokiekin argudiatzeko.
-Hito hau
praktika bat da goi-mailako gaitasun kognitiboak taldean garatu eta
praktikatzeko. Gaitasun horiek azterketa eta ebaluazioa dira, eta hauek
ulertzeko Bloomen taxonomian dauden gaitasunak ikasgaiaren programan azaldu
ziren. Taldeko elkarrekintzak ikasleari laguntzen dio lortutako ezagutzan
oinarritutako irizpideak eta iritziak aurkezten eta defendatzen. Taldeko
elkarreraginek gogoeta egokiagoa egiten laguntzen dute, ikasgaiaren
prestakuntza esperientzian taldekide guztiek lortutako ezagutzari esker. Azterketa
eta ebaluazioa ezagutza trebetasunak dira, ikasleen pentsamendu analitikoa eta
estrategikoa hobetzeko. Eta azken pentsamendu mota hauek gure ikasgaian
ikasteko oinarrizko gaitasunak dira.
-Ez da
ahaztu behar IRAKASLEAK EBALUATUKO DUEN TALDEA TXOSTENA EGIN DUENA IZANGO DELA.
Beraz, talde ebaluatzaileak irakasgaian garatutako prestakuntza esperientziari
egokitutako gutxieneko ezagutza erakutsi behar du.
Eskerrik
asko eta animo ikasketa-prozesu honetan, lortutako ezagutza izango baita zure
enplegagarritasuna hobetzeko irakasgaian lortuko duzun onurarik
garrantzitsuena.
No hay comentarios:
Publicar un comentario