miércoles, 10 de abril de 2024

4. hitoa egiteko irakaslearen jarraibideak


-Lana beste taldeari eman behar zaio, irakasleari eman eta 24 orduko epean gehienez.

-Taldearen scrumasterrak berehala jakinarazi behar dio irakasleari lana jaso duela, josebauni@gmail.com posta elektronikoaren bidez (idatzi asuntoan informazioa ematen duen agentzia).

-Irakasleak merkataritza-komunikaziorako planaren teoria azaldu duen heinean, aurreko ikasturtetan izandako ohiko akats larrienak nabarmendu ditu, bai eta proposamenari kalitatea eta sinesgarritasuna emateko planaren alderdi garrantzitsuak ere. Iruzkin horiek oso lagungarriak dira hito hau egiteko. Eta oso funtzionalak izango litzateke, irakasleak behin eta berriz gomendatu duen bezala.

-Metodologia sinplea da:

1. Komunikazio komertzialaren plana arretaz irakurtzea.

2. Akats garrantzitsuenak ikasgelan ikusi den teoriaren arabera identifikatzea.

3. Garrantziaren arabera ordenatzea, praktikaren eta teoriaren prestakuntza esperientziari esker taldeak lortutako ezagutzaren arabera. Hitoak taldearen ezagutza hori erakutsi behar du.

4. Identifikatutako akatsak argumentatzeko prestakuntza-diskurtsoa egitea, bideorako denborak duen mugarekin (15 minutu). Akatsak garrantzitsuenetik garrantzi txikienera aurkeztea. Gutxienez 10 akats edo aplikazio oker identifikatu behar dira. Egoki argumentatu behar dira.

-Talderen batek hitoa egiteko irizpide, argudio edo metodologia bat erabiltzen badu, ezin du beste batekin partekatu, talde bakoitzak bere azterketa, gogoetak eta argudioak egin behar baititu. Ezin da kopiatu beste ekipo bateko lanaren alderdirik. Kontuz ibili talderen batek beste bati zerbait kopiatzen, bi taldeek zati praktikoa suspendituko baitute.

- Ebaluazioa amaitzeko, planaren argumentazio kualitatibo OSOA egin behar da, aurkitutako arazoen kopurua eta garrantzia kontuan hartuta, merkataritza-komunikazioko gainerako planaren kalitatearekin batera.

-Hito honetan plana egin duen taldeari zuzentzen zaio bideoaren prestakuntza-hitzaldia. Ezarritako denbora-mugarekin hitz egin behar da talde horrentzat.

-Hito honek azterketa egiteko teoria ikasteko prozesuari laguntzen dio. Asignaturaren ezagutza berrikusi behar da, iritziak emateko eta iritzi horiek irizpide egokiekin argudiatzeko.

-Hito hau praktika bat da goi-mailako gaitasun kognitiboak taldean garatu eta praktikatzeko. Gaitasun horiek azterketa eta ebaluazioa dira, eta hauek ulertzeko Bloomen taxonomian dauden gaitasunak ikasgaiaren programan azaldu ziren. Taldeko elkarrekintzak ikasleari laguntzen dio lortutako ezagutzan oinarritutako irizpideak eta iritziak aurkezten eta defendatzen. Taldeko elkarreraginek gogoeta egokiagoa egiten laguntzen dute, ikasgaiaren prestakuntza esperientzian taldekide guztiek lortutako ezagutzari esker. Azterketa eta ebaluazioa ezagutza trebetasunak dira, ikasleen pentsamendu analitikoa eta estrategikoa hobetzeko. Eta azken pentsamendu mota hauek gure ikasgaian ikasteko oinarrizko gaitasunak dira.

-Ez da ahaztu behar IRAKASLEAK EBALUATUKO DUEN TALDEA TXOSTENA EGIN DUENA IZANGO DELA. Beraz, talde ebaluatzaileak irakasgaian garatutako prestakuntza esperientziari egokitutako gutxieneko ezagutza erakutsi behar du.

 

Eskerrik asko eta animo ikasketa-prozesu honetan, lortutako ezagutza izango baita zure enplegagarritasuna hobetzeko irakasgaian lortuko duzun onurarik garrantzitsuena.



No hay comentarios:

Publicar un comentario