viernes, 15 de febrero de 2019

Marketin Programatikoa: marketina teknologiaren bidez eraldatuz

Gaur egun marketin arduradunek erreminta eta teknologia sorta handi bat aukeratu eta kudeatu behar dituzte euren estrategia digitalean (SEM, SEO, Linkbuilding, edukien marketina, email marketina, Branding kanpainak, online publizitate kanpainak… ).
Mota honetako erremintek erabilgarritasun zehatz bat dute, baina ez dute big datako algoritmiarik.
Marketin Programatikoa Big Datan, cookietan eta machine learning-eko algoritmoetan oinarritutako marketineko teknologia berri bat da. Helburua gure sitea ezagutzen ez dutenak erakartzea da, branding kanpainak edo performancekoak egiteko, gailu eta plataforma anitzetarako. AEB kontratatzen diren online kanpainen %70 marketin programatikoko plataformen bidez egiten dira.
Teknologia guzti hauetan oinarritutako marketin digitalaren aroan, marketineko arduradunak marketin programatikoko estrategiak ezartzen eta garatzen jakin behar du. Beti ere hauek ulertuz, nola neurtu ezagutuz, kaptaziorako kanal ezberdinak bereiziz eta kanal bakoitzak elkarrizketako funnelen dituen onurak ezagutuz.
Ikastaro hau Marketin Programatikora sarrera bat da, oinari teoriko bat eskaintzeaz gain, enpresako estrategia digitalean txertatzeko ikuspegi praktiko bat ere eskaintzen duena.
 

Helburuak

  • Marketin Programatikoaren inguruko oinarri teoriko eta praktiko bat ematea, teknologia ulertzera bideratua, algoritmiak eskaintzen dituen aukera aurkeztea eta marketin programatikoko estrategiak nola ezarri , garatu eta neurtu ditzakegun ezagutaraztea.
  • Parte hartzaileei Marketin Programatikoari buruzko ikuspegi oso eta garbi bat ematea.
  • Realtime Bidding (RTB) eta Marketin Programatikoaren arteko ezberdintasunak zeintzuk diren irakastea, programatikoaren ekosistema ezberdinak: Adservers, AdExchange, Trading Desks, DSP, DMP, SSP...
  • Dataren ekosistemaren oinarrian dagoen funtzionamendua zein den ulertzea: cookieak, behavioural marketing, DMP, Act al like, look a like
  • Kasu errealez lagundutako oinarri teoriko bat ematea Marketin Programatikoa enpresaren estrategia digitalean txertatzeko.
 

Nori zuzendua:

Marketin, komunikazio eta publizitate arduradunak, arlo digitalaren arduradunak, online kanpainen kudeatzaileak.
 

Gaiak:

  • Zer da Marketin Programatikoa?
  • Programatikoa geratzeko etorri da. Joerak.
  • Marketin Programatikoa vs RealTime Bidding (RTB)
  • Ekosistemaren funtzionamendua: Adservers, Trading Desks, DSP, adExchange, SSP.
  • Data ekosistema: Cookieak, Behavioral Marketina, DMPs
  • User Centrics-a gailu eta plataforma anitzeko inguruneetan
  • Emaitzen neurketa
  • Nola txertatu Marketin Programatikoa enpresako estrategia digitalean?
Zamudio (Bizkaia)
Data: 2019/02/21
Prezioa: 30 €
  • Agentzia koordinatzailea: Bizkaia Enpresa Digitala
  • Lekua: Bizkaiko Teknologi Elkartegia. Tecnalia eraikina, #204
  • Ordutegia: 09:30 - 13:30 tara
  • Iraupena: 4 ordu
  • Antolatzailea: SPRI - Bizkaia Enpresa Digitala
  • Honek emana: Miren Elosegui (Hispavista)
  • Ordaintzeko erak: Transferencia bancaria, Txartelaren bidez

No hay comentarios:

Publicar un comentario