martes, 11 de febrero de 2020

Nola erabili behar dituzu baliabideak zure komunikazio-estrategian?

Ikastaro interesgarria gure asignaturaren lan praktikoan aplikatzeko. 

Komunikabideak funtsezko aliatuak dira edozein enpresaren komunikazioan. Komunikabideetara hurbiltzeko modu “logikoa” eskaintzen dizkiguten publizitate-tarifak ordaintzea izan ohi da. Hala ere, irudimen eta zentzu komun pixka batekin, “komunikabideetan doan agertzeko” istorio interesgarriak konta daitezke.
 

Helburuak

Enpresetako arduradunei eta ekintzaileei komunikabideak baliatzeko eta edukiaren bitartez doako publizitatea lortzeko trikimailuak eskaintzea.
 

Nori zuzendua?

Enpresetako arduradunei eta ekintzaileei, eta marketin eta komunikazioko sailei.
 

Programa

  • Sarrera. Helburuak.
  • Zer istorio dago zure markaren atzean? Albiste izan daitekeen istorio bat kontatuko duten aurkezpen indibidualak.
  • Egungo berriak. Honako kontzeptu hauek garatzea: “informazio-pertxa”, “setting agenda”, informazio-iturria eta kazetarien agenda.
  • Baliabide motak. Online baliabideak, offline baliabideak, espezializatuak, tradizionalak, tokikoak…
  • Prentsa-ohar bat egiteko modua.
  • Irratian, telebistan edo prentsan elkarrizketa bat egiteko modua.
  • Agurra eta amaiera.
Zamudio (Bizkaia)
Data: 2020/03/02
Prezioa: 30 €
  • Agentzia koordinatzailea: Bizkaia Enpresa Digitala
  • Lekua: Bizkaiko Teknologi Elkartegia. Laida Bidea, 204 eraikina
  • Ordutegia: 09:30 - 13:30 tara
  • Iraupena: 4 ordu
  • Antolatzailea: SPRI - Bizkaia Enpresa Digitala
  • Honek emana: Diego Calleja (Tu Broker Digital)
  • Ordaintzeko erak: Transferencia bancaria, Txartelaren bidez
Informazio gehiago

No hay comentarios:

Publicar un comentario