miércoles, 24 de febrero de 2021

Briefing-a eta kontrabriefing-a

 


Bezero erreal batekin harremanetan jarri gara, merkataritza-komunikaziorako kanpaina baterako beharra definitzeko. Lan honek lan praktikoan sartzeko hiru arlo edo dokumentu garrantzitsu ditu:

 

1. Briefing-a. Bezeroak emana.

 

2. Agentziak kontrabriefingeko galderak prestatzeko egin duen briefingaren azterketa. Agentziak briefing-a hausnartu, aztertu eta ikertu du, alderdirik garrantzitsuenak eta falta izan daitezkeen datuak amaituz. Horren ondorioz, bezeroari kontrabriefingaren elkarreraginean zalantzak eta galderak prestatu zaizkio.

 

3. Bezeroarekiko kontrabriefinga. Bezeroak galderei erantzun die eta agentziak argitu edo hobeto zehaztu beharrekotzat jo dituen briefingaren alderdiak definitu ditu. Gure kasuan, agentzia guztiek batera egin dute, beraz, agentzia bakoitzak kontrabriefingeko ekitaldian bezeroak emandako datuak eta informazioak jaso behar izan ditu. Agentziak azken datu horiek amaitu eta ordenatu ditu, bezeroaren beharraren definizioa ixteko.

 

Hiru dokumentu horiek bezeroaren beharra definitzen dute. Horietan ez dago agentziak asmatutako ezer, bertan agertzen den guztia bezeroak idatzita edo komentatuta dauka. Dokumentuetan ez dira datuak errepikatzen, hiru dokumentuak osagarriak baizik.

 

Eta hiru dokumentu hauetan agertzen dena komunikazio komertzialaren planaren proiektua hasteko abiapuntua da. Eta horrela azaldu behar da lanaren lehenengo hitoan.

No hay comentarios:

Publicar un comentario