martes, 8 de febrero de 2022

Kontrabriefing-a

 


Kontrabriefing-a garatzeko zalantzak, galderak, azalpenak, datu-eskaerak eta abar prestatzen ditugu bezeroarekin egingo den hurrengo bilerarako. Zalantza asko briefingaren azterketatik eta ikerketatik etorriko dira. Bilera otsailaren 15ean egingo da, 12:30ean, fakultateko auditorioan. Komunikazio-agentzia gisa lanean jarraitzen dugu proiektuaren oinarriak osatzeko.

AGENTZIEK BEZEROAREN GALDERAK PARTEKATU BEHAR DITUZTE SARRERA HONETAKO IRUZKINETAN (ERDERAZKO TALDEKO BLOGEAN). Gazteleraz egin behar dira bezeroak irakurtzeko.

 

Galderak ondo egiten praktikatu behar da. Blogeko sarrera honetako iruzkinetan galderak eta informazio-eskaerak ONDO idatzi behar dira, eta aldez aurretik berrikusi behar da beste agentzietakoren batek informazio bera eskatu edo galdetu duen. Galdetzen duen agentziaren izena jarri behar da, eta galderak zenbakitu, beste agentzia batek egindako galdera edo zalantza bati informazio osagarria eskatu nahi ote duen jakiteko, honela agentzia horri buruz bere zenbakiaren bidez hitz egin ahal izateko. Taldean ari gara lanean.

 

Proiektuaren atal honek agentziaren briefingaren aldez aurreko azterketa sakona behar du. Aste honetan egindako azterketaren azalpena lan praktikoaren barruan sartu beharko da. Dokumentu horren ondoren, agentziak beste testu bat egingo du bezeroarekin kontrabriefing-saioan lortutako datu berriekin.

Beraz, agentzia guztiek bi testu egin behar dituzte bezeroaren briefing-etik abiatuta:

1. Lehenengo testu horretan, bezeroaren aurkezpenean azaldutako briefingaren datu osagarriak gehi agentziak egindako briefing-aren azterketa.

2. Agentziaren eta gainerako agentzien galderetatik abiatuta, kontrabriefing-bileraren ondorioak briefing-a osatzeko helburuan.

Bezeroarekiko zuzeneko interakzio lan horrek bezeroaren eskakizunak eta baldintzak ahalik eta zehatzen definitzeko balio du, eta bezeroaren helburuetarako egokiak diren erabakiak hartzen lagunduko dio agentziari.

No hay comentarios:

Publicar un comentario