lunes, 10 de marzo de 2014

Geolokalizazioaren bidez segmentatzea

Gaur klasean Josebak esan du merkatal komunikazioa gero eta pertsonalagoa dela, adibidez One-to-One marketing estrategia. Horrekin erlazionaturik aurkitu dut ezagutzen ez nuen segmentatzeko modu bat; Geolokalizazioaren bidez, hau da, kokapenaren bidez. Mugikor berriek GPSa dute eta horrekin non gauden jakin dezakegu. Horrela GPSak kontsumitzaile potentzialei zuzenean heltzea ahalbidetzen du. Teknika honen bidez, kontsumitzaileak sailkatu ahal dira egiten duten salerosketa prozesuaren arabera, adibidez denda konkretu batera joaten diren frekuentzia eta bertan egondako denboraren arabera.

Geolokalizazioak hainbat aukera ematen ditu marketing eta publizitate arloetan. Momentuz gutxi ustiatu da. Baina, badirudi etorkizunerako joera dela. Izan ere, enpresa handiek (Google, kasu) geolokalizazioaren aldeko apustua egiten ari dira.

Honi buruz gehiago jakiteko:
http://www.puromarketing.com/21/18334/autentica-oportunidad-movil-segmentacion-ubicacion.html

http://www.puromarketing.com/21/7747/movil-publicidad-basada-geolocalizacion-lejos-grandes-audiencias.html

Batez ere interesgarria da 47:30tik 50:30ra
http://www.rtve.es/alacarta/videos/documentos-tv/documentos-tv-gps-guerra-global/2436868/

Ane Llorente

No hay comentarios:

Publicar un comentario