viernes, 15 de marzo de 2024

Sormena estrategiatik abiatuta

Irakasgai honetan sormena ere  ikasten dugu, beharrezko gaitasuna baita komunikazio-planaren aplikazio osoan: ikerketan, estrategian, komunikabideetan, neurketa-adierazleetan eta, jakina, mezua sortzean. Azken horri dagokionez, publizitate-sormena behar bezala gauzatzeko oinarrizko ideia bat finkatzen saiatzen gara, hala nola ideia beti estrategiari lotuta egotea. Hona hemen beste ekarpen bat, irakasgaiaren edukia osatzeko. Nebot-ek, Control aldizkarian, Lulo Calio, Argentinako FCB agentziako zuzendari nagusia, elkarrizketatu zuen Eta asignaturan ikasi duzun oinarrizko kontzetua berretsi egiten du kreatibo ospetsuak:

S. Nebot: Tengo que preguntarte por la creatividad argentina, por su espíritu irreductible de supervivencia que provoca es comunicación tan ácida, tan ocurrente, tan llena de humor. (...) ¿Cómo hacéis los creativos argentinos para vender esas ideas a los clientes? Muchos creativos españoles lo ven con gran envidia.

L. Calio.- Lo que personalmente tengo como mantra es que esa ocurrencia, esa idea ácida o absurda esté atada fuertemente a una estrategia certera y que se construya sobre un objetivo comercial de la marca. Eso le baja las defensas a cualquier cliente, sea argentino o no.

No hay comentarios:

Publicar un comentario