martes, 28 de marzo de 2023

Earned Media: Irabazitako kanalak

Gaur egungo komunikazio-kanaletan gure markarako ikusgarritasun handiagoa lortzeko orduan, irabazitako bitartekoak oso kontuan hartu behar ditugu. 

Baina zer dira komunikabide mota horiek? Hasteko, earned media zure erakundearen parte ez den kanal bat dela azpimarratu behar da, hau da, ez dela zure web-orria, adibidez. 

Hau da, KEO klasean ikusi dugun bezala, hainbat komunikabide bereiz ditzakegu:

  1. Owned Media: Markaren kanalak, hala nola blog bat, web orri bat.
  2. Paid Media: Ordainketa baten truke edukia argitaratuko den kanalak dira
  3. Earned media: Kasu honetan, hainbat arrazoirengatik eragina izan duzun kanalak dira, eta, horrela, horietan parte hartzea lortzen duzu, hau da, doako sustapen-bidea dela esan dezakegu
Jarraian, berezkoak ez diren baliabideetan eragina izateko aholku batzuk emango dizkizugu:
  • Zure xede-taldearentzat oso interesgarria den edukia diseinatzea eta argitaratzea. Horren barruan, garrantzitsua da prestatzen dituzun edukiak originalak izatea, bilaketa-motorretan kokatzeko eta lead-ak sortzeko gai izatea. Bestalde, eduki elkarreragileak ere oso erakargarriak dira, eta, beraz, ideia berriak pentsatzean kontuan hartzu beharko dituzu.
  • Ez utzi alde batera ahoz-ahokoaren garrantzia; beraz, jakin behar duzu zure bezeroen erosketa-esperientzia oso garrantzitsua dela, eta ahalik eta gehien zaindu behar duzula.
  • Beren ezaugarriengatik gogobetetasuna sortzen duten zerbitzuak edo produktuak salgai izatea
Baina zerbait argi badago, aipatutako hiru hedabide motak eta shared media konbinatuta, zure markaren ikusgarritasun handiagoa lortu ahal izango duzu, probabilitate handiagoarekin, eta, horrela, earned media egiteko aukera gehiago sortuko zaizkizu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario